czwartek, 13 marca 2014

hello!

A więc - stało się. Po kilku miesiącach intensywnego zastanawiania się nad tym, "czy aby na pewno mam to zrobić" - założyłam bloga. 

Nie jest to mój pierwszy blog, mam jeszcze jednego, w pełni poświęconego mojej pasji, którego prowadzę od ponad dwóch lat i z pewnością nie mam zamiaru z niego rezygnować. Tu pojawia się więc pytanie: po co mi ten blog? Otóż w którymś momencie zdałam sobie sprawę, że od swojego miejsca w sieci oczekuję czegoś więcej. Mam głowę pełną tematów, które chciałabym poruszyć i pomysłów na wpisy, które nigdy nie wpasowałyby się w charakter mojego drugiego bloga. Przez ostatnie miesiące w mojej głowie toczyła się walka myśli, czy poprzedniego bloga połączyć z moimi innymi zainteresowaniami, czy też pozostawić go takim, jaki jest - i ostatecznie wybrałam tę drugą opcję, zdecydowałam jednak, że stworzę też drugie miejsce w sieci, które będzie bliższe mnie, mojemu życiu i mojej codzienności. Obu blogów nie mam zamiaru ze sobą łączyć.

A o czym będzie ten blog? Nie mam zamiaru robić z niego typowego pamiętnika, bo zdecydowanie wystarcza mi takowy w wersji papierowej; to będzie raczej miejsce moich przemyśleń - miejsce, w którym będę się mogła podzielić z Wami moimi zainteresowaniami, upodobaniami, zdaniem na różne tematy. Jeśli chodzi o te pierwsze,  na chwilę obecną skupiam się na szyciu, rysunku i modzie. Poza tym uwielbiam pochłaniać książki i pisać - od dawna próbuję swoich sił, skrobiąc od czasu do czasu do szuflady, a tutaj mam zamiar dawać upust moim przemyśleniom. Myślę, że na blogu znajdą się różne rzeczy, jednak nie chcę zapowiadać niczego konkretnego - czy nie lepiej będzie, jeśli wszystko wyjdzie "w praniu"?

Już wkrótce znajdzie się tu coś więcej!

xoxo

Zuza

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz